Mazda CX-5 bude pre Európu dodávaná s týmito motormi:

Zážihový motor SKYACTIV-G 2,0i

Pohon predných kolies – FWD:  121 kW/165 koní pri 6000 ot./min., max. krútiaci moment 210 Nm pri 6000 ot./min.

Pohon všetkých kolies –  AWD:   118 kW/160 koní pri 6000 ot./min., max. krútiaci  moment je 208 Nm pri 4000 ot./min

Vznetový motor SKYACTIV-D 2,2

High Power:   129 kW v 4500 ot./min. ,  max. krútiaci moment 420 Nm pri 2000 ot./min.

Standard Power:    110 kW pri 4500 ot./min., max. krútiaci moment  380 Nm v rozsahu 1800-2600 RPM.

Prevodovka:

Šesťstupňová automatická SKYACTIV-DRIVE

Šesťstupňová manuálna SKYACTIV-MT

Spotreba:

SKYACTIV-G 2,0i v kombinácí s FWD, manuálnou prevodovkou a systémom i-stop číní len 6,0 l/100 km.

SKYACTIV-D 2,2 l   kombinácí s FWD, manuálnou prevodovkou činí len  4,5 l/100 km.

Tento motor SKYACTIV-D spĺňa emisnú normu Euro 6 i napriek tomu, že nie je vybavený drahým systémom dodatočného čistenia výfukových plynov od NOx.

Technické údaje z autosalónu vo Frankfurte pribudnú čoskoro. Pre zatiaľ aspoň to, ako tam táto nová mazdička zapózovala :)

 

[yframe url=’http://www.youtube.com/watch?v=N8fW5Z34rwY‘]

Oficiálne odhalenie:

[yframe url=’http://www.youtube.com/watch?v=pc6HBd733O8′]

Zdroj: Mazda

A ešte malý bonbónik – recenzia Mazdy CX-5 na vás čaká tu: http://www.japonec.sk/mazda-novinky/k-brzdeniu-uz-nepotrebujete-brzdy-aj-taka-je-nova-mazda-cx-5/

 

Novinky

Mazda portál na Facebooku

Štatistika

  • © 2009-2016
  • Celkom návštev: 692,021