Novú Mazdu6 sme vám už podrobne predstavili v recenzii. Marketingovú akciu na jej podporu, reklamu a najmä kvôli oboznámeniu budúcich zákazníkov s jej kvalitami, Mazda organizuje po celom Slovensku. Do Trenčína sme sa boli pozrieť aj my.

„Nová Mazda6 je v poradí druhé vozidlo šiestej generácie. Prvým bola Mazda CX-5, ktorá získala mnoho ocenení a získala si mnoho priaznivcov. Práve teraz v utorok bola nominovaná a aj vyhlásená ako auto roka a získala cenu v kategórii SUV v Českej republike. V tomto pokračuje aj Mazda6. Mazda6 ako aj CX-5 je vybavená technológiou Skyactive. Možno ste sa s tým stretli, je to veľmi často skloňované slovo práve u nás v Mazde. Môžeme ho  definovať ako súhrn technických riešení, ktorých výsledkom je práve zníženie spotreby a emisií. Ďalším takým popisom je práve osobná skúsenosť, takže verím tomu, že dnes si to auto vyskúšate a naozaj zistíte, čo technológia Skyactive obnáša,“ týmito slovami privítal hostí Miroslav Straka, obchodný riaditeľ Mazda Motor Logistics Europe NV. Nasledovala prezentácia, kde spolu s predajcom trenčianskej Aspekty Patrikom Dzinom oboznámili všetkých so základnými novinkami, ktoré Mazda6 prináša. Pozrieť si ju môžete v nasledujúcom videu:

VIP KODO PARTY – Prezentácia (Miroslav Straka, Patrik Dzina):

Get the Flash Player to see this content.

Po nej sa už všetci rozutekali k vozidlám – k tým vo vnútri, ale aj vonku. Poradovník na testovacie jazdy sa okamžite zaplnil. Na výber boli všetky motorizácie – áno, aj 2,5ka v benzíne a plnej výbave :-) Naproti tomu, prišla aj tzv. holá výbava EMOTION, ktorou štartuje cenník nových vozidiel na sume 21 990€. Bolo možné prezrieť si ju a presvedčiť sa, že „holá“ nie je až tak „holá“ a že sa stále potvrdzuje fakt, že oproti konkurencii sú s vybavenosťou na tom základné verzie vozidiel značky Mazda veľmi veľmi dobre.

Obchodný riaditeľ Mazdy pre Slovenskú republiku Miroslav Straka bol osobou, ktorá ako prvá v krajine videla novú Mazdu6 naživo. Tento pocit doprial aj slovenským obchodným partnerom: „Boli to prví dealeri vôbec, ktorí videli Mazdu6 v skutočnosti.“ Na otázku, aké boli jeho prvé pocity po vzhliadnutí na toto nádherné vozidlo, odpovedá: „Tie prvé pocity by som asi opísal tak, že to auto je plné endorfínov. Pre mňa to znamená – silu, výkon a agresívny dizajn.“ Predajcovia si novú šestku mohli pozrieť, otestovať a najmä porovnať s konkurenciou na školení v rakúskom Klagenfurte. Ja osobne som mal pocit, a mám ho aj doteraz, že Mazda z tých značiek bola najlepšia. Niektoré značky vynikali image-om, niektoré vynikali priestrannosťou, ale Mazda bola taká najkomplexnejšia. Prvotný pocit, keď som si sadol za volant, bol taký, že všetko je urobené na mieru, akoby som si to urobil ja. Tzn. že všetko je v dosahu, všetky ovládacie páčky a gombíky sú tak, ako by som ich potreboval mať. Plus, keď som sa už potom odviezol vo vozidle, zistil som, že tie jazdné vlastnosti sú fenomenálne,“ nešetrí chválou predajca z Trenčína Patrik Dzina. Jeho kolega z Púchova Stanislav Balát iba potvrdzuje komplimenty. Na predajni sa tejto novinky nevedeli dočkať: „Pocit našich zamestnancov a môj bol úžasný, pretože sme na to auto čakali. Vedeli sme o ňom už takmer pol roka. Čakali sme na to auto ako na takú novinku, ktorú sme ešte nikdy nemali.“  Keď sa konečne dočkali, prekvapila ich v niekoľkých ohľadoch: „Prekvapila nás svojou veľkosťou, pretože to auto narástlo. Kto si pamätá na Xedos 9, tak ten vie, o akú veľkosť sa jedná a prekvapilo nás aj to, že hoci to vozidlo je väčšie, je o 60 kg ľahšie, ako bola predchádzajúca Mazda6, ktorá bola menšia. To bola taká prvá vec. Druhá vec bol obrovský kufor, kde ani nedočiahnete na jeho prednú časť a ďalšia je priestor za druhou radou sedadiel.“ Snahu odľahčiť vozidlo potvrdil aj Miroslav Straka: „Dokopy má nová Mazda6 asi o 300 kg menej, ako majú jej priami konkurenti a to vlastne pomáha aj pri znížení spotreby a emisii. Pre príklad – je to tak, že bežná slovenská rodina ide na dovolenku a  v kufri má zhruba týchto 300 kg, ktoré sme my dokázali ušetriť na celej váhe vozidla.“

Okrem úspechov medzi obdivovateľmi a jej budúcimi majiteľmi získava nová Mazda6 aj ocenenia z radov odborníkov. „Najskôr bola prvá nominácia svetových novinárov, ktorí si  vozidlo vyskúšali a následne nominovali do TOP 10 vozidiel o svetové auto roka. Druhou nomináciou, a následne už máme aj výsledok, je auto roka vo Švajčiarsku, kde Mazda6 získala 1.cenu. Chcel by som iba podotknúť, že Švajčiarsko je naozaj veľmi kritický a náročný trh, takže tohto ocenenia si veľmi vážime.“

VIP KODO PARTY si v Mazde vymysleli, pretože chceli nové vozidlá ukázať tým zákazníkom, ktorí sú členmi mazďáckej rodiny. Tieto akcie sa konajú v každom krajskom meste u každého obchodného partnera. Predposlednou slovenskou zastávkou bol práve Trenčín. Tí, ktorí tieto eventy po Slovensku „spískali“, ich považujú za úspešné. Obchodný riaditeľ za všetkých kvituje, že svoj účel splnili: „Reakcie boli veľmi príjemné, niektorí ľudia si naozaj behom dvoch dní dané vozidlo v špecifickej výbave. Takže záujem o vozidlo tu je a dôležité pre Mazdu6 je, že keď sa do nej ľudia posadia, tak väčšinou si ju aj kúpia.“ Predajca Patrik Dzina novej šestke predpovedá krásnu budúcnosť a odhaduje, že pre značku Mazda jej výrobou a predajom nastane nová éra: Už s avizovaným príchodom Mazdy6 sme vedeli, že opäť prídu tie zlaté časy Mazdy. Tak ako kedysi mala Mazda fenomenálny úspech s Mazdou6 prvej generácie, ktorej doteraz  chodí veľké množstvo všade okolo nás, tak tato Mazda6 opäť nadviaže na úspechy tej prvej generácie a opäť budeme vidieť na cestách tých vozidiel enormné množstvo.“ A dodáva aj veľmi jednoduchý dôvod, prečo si to myslí:  „Pretože je krásna, je bezpečná a má silné a úsporné motory.“ K tomu už ani niet čo dodať, snáď len želanie novonarodenej Mazde6 do jej krásneho života:

„Tak hlavne ja by som povedal, že je odsúdená na úspech, tak jej to iba prajem.“

So slovami obchodného riaditeľa Mazdy pre Slovenskú republiku môžeme iba súhlasiť. Jej novým majiteľom blahoželáme a prajeme, aby si jej úspech užívali spolu s ňou, starali sa o ňu najlepšie, ako vedia a jazdili bezpečne.  ;-)

Reportáž z VIP KODO PARTY si môžete pozrieť na našej FB stránke:

Máme pre vás aj tri menšie bonusy! Iba na našej stránke si môžete pozrieť, čo sa do reportáže nezmestilo…resp.kompletné rozhovory s Miroslavom Strakom, Stanislavom Balátom a Patrikom Dzinom. Odporúčame pozrieť celé – dozviete sa zaujímave informácie, názory a skúsenosti ;-)

Get the Flash Player to see this content.

 

Get the Flash Player to see this content.

 

Get the Flash Player to see this content.

Novinky

Mazda portál na Facebooku

Štatistika

  • © 2009-2016
  • Celkom návštev: 688,909